Bakgrund

onsdag 3 oktober 2012

Veckans tarotkort

Jag tänkte försöka börja att dra ett tarot kort i veckan, mest för att det är nyttigt att gå igenom de enskilda kortens betydelse. Men det är alltid trevligt att få en liten inblick i hur veckan kommer att bli. Denna veckan blir ju lite halv men det får gå. Jag kommer att använda mig främst av Gilded leken eftersom jag vill arbeta in den ordentligt. Så veckans kort:



 

Jag blev oerhört glad av att se det här kortet, vem skulle inte bli det? Solen är ett genomgående positivt kort, det står för lycka, framgång och att bra saker väntar. Efter ett par ganska tuffa veckor så lyfte det här kortet mig verkligen. Jag ser fram emot en positiv vecka, och om  gudarna kunde tolka kortet mer ordagrant så skulle jag bli glad för ett par solskensdagar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar