Bakgrund

tisdag 23 oktober 2012

Veckans tarotkort

Ja då var det dags att dra ett nytt kort för den kommande veckan. Jag vet att jag inte har varit så flitig med att uppdatera den här kategorin. Men jag drar faktiskt ett kort i veckan, men sedan att komma ihåg att skriva det på bloggen är en helt annan sak :) . Veckans kort är:



Riddare i mynt

Ännu ett trevligt kort att få.. Positiv monetär energi kommer in i mitt liv. Ja jag är ju inte den som tackar nej till lite extra pengar.  Dessutom kan det stå för en ung, praktisk och pålitlig man som förknippas med pengar. Känner ingen som skulle stämma in på den beskrivningen, men det kanske dyker upp någon som jag inte känner. Eller nu när jag tänker på det så fyller faktiskt en ung man som stämmer in på den beskrivningen år idag. Där ser man, vi är inte så nära vänner men jag var inne på facebook och såg att han fyllde år. Ja ibland berättar korten mer än vad man tror :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar