Bakgrund

söndag 21 augusti 2011

Goddag herr slända

Idag strålade solen från en blå himmel. glad i hågen hängde jag tvätten på tork ute på vindan. Det finns inget bättre än doften av tvätt som fått torka ute. Sedan blev det lite trädgårdspyssel och en och annan fikapaus. Så mitt i allt detta så fick jag en chans att säga hej till herr Slända, eller var det kanske fru? Han satt där så vackert på mina arbetsbyxor som hängde ute på vädring. Jag beundrade den en lång stund innan jag kom på att jag borde försöka föreviga denna vackra stund. Så jag försökte springa in efter kameran, halvt om halvt förväntade jag mig att den skulle vara borta när jag kom tillbaka. Men när jag väl kom gående med kameran i högsta hugg så satt den så snällt kvar och lät sig bli fotograferad. Så jag avslutar mitt inlägg för dagen med två vackra bilder av Herr Slända.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar