Bakgrund

onsdag 17 augusti 2011

Procrastinate

Ja det är så det heter på engelska när man skjuter saker framför sig.  vilket är vad det känns som att jag har gjort de senaste dagarna. Jag vet att jag borde försöka leta reda på min kavel och min stekpanna. Jag vet att jag borde sortera bland mina dvd filmer.

Och kanske mest av allt så har jag gått omkring i flera dagar med en bild i mitt huvud som jag verkligen behöver få ner på papper. Den ligger där och plockar på uppmärksamhet och jag vill verkligen få ner den på papper, det kliar i fingrarna. Men jag skjuter på det. Tänker att det kan jag göra i morgon. Jag vet inte riktigt varför.

Jag börjar bli irriterad på mig själv, jag måste ta mig i kragen. Så i morgon så lovar jag att visa en första skiss av bilden i mitt huvud (eller möjligen dagen efter *S*)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar